Floorball, Foci, Rock 'n' Roll...

A magyar floorball élet annak szereplői szemszögéből: beharangozók, kritikák, ötletek, javaslatok, értékelések.... nem mindig komoly formában, nem csak floorbalosoknak. Hogy népszerűbb és ismertebb legyen a lyukacsos labda!

Bemutató, Elérhetőség

Ha nem cseng ismerősen a sportág neve, akkor ide kattitva olvashatsz egy videókkal megtámogatott szemléletes bemutatót, ami után garantáltan megfertőződsz vele!

Cikkekkel kapcsolatos észrevételekkel a megfelelő szerzők az alábbi címen érhetőek el:

fordprefect[kukac]indamail.hu

anwar00[kukac]indamail.hu

bernard[kukac]indamail.hu

recipeferrum[kukac]indamail.hu

Az oldallal kapcsolatos átfogó ügyek esetében az alábbi címre küldjetek üzenetet:

floorballer[kukac]freemail.hu

MFSZ oldal

A Magyar Floorball Szakszövetség hivatalos oldala ezen a linken elérhető. Az oldalon a hivatalos hírek mellett a bajnoki statisztikák és tabellák is megtalálhatóak.

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

1.forduló (1) alomcsapat (11) andrew.w.k (1) angyalka (1) ares (14) átigazolás (1) ausztria (1) az elnök emberei (1) backyard babies (1) bajnoki (1) bajnoksag (1) barca (1) bemutatás (1) bl (1) budapest (1) ch (1) csapatalapítók (5) csapatváltók (2) cseh (1) cseh open (1) dave (1) dfse (10) diamonds (3) dio (1) dióhéjban (61) dopping (1) dr. bubó (2) dropkick murphys (2) edzői szemmel (1) egyetemi vb 2008 (1) ek (3) építők (1) ez volt 2007/2008 (8) feljutók (1) férfi válogatott (4) finn (1) floorball (305) floorball0 (1) floorball bevezető (1) florball (1) foci (29) ftc (2) gigaberuházás (1) golfprojekt (1) harcosok (1) három dolog (1) helyszni beszámoló (1) hét meccse (36) hunfloorball (1) h blockx (1) ibk ch (5) ingatlanmutyi (1) ismertető (1) játékvezető (1) jégkorong (2) kaszinóváros (1) kecskemét (2) kelemen (1) klagenfurt (2) kommentriport (1) krokodil (7) kupa (1) lebukás (1) legendák (6) lengyelország (2) lengyel bajnokság (1) loki (2) lordi (1) lyukacsos kristálygömb (71) madrid (1) magyar kupa (22) manowar (1) meise (5) mfsz (1) minden hétre egy szabály (6) miskolc (2) mourinho (1) múlt jelen jövő (2) nádor (2) nb1 (1) neumann (2) nfse (1) noi (87) női (66) női válogatott (10) november kupa (7) ob1 (151) ob1b (10) ob1torpedo (1) ob2 (88) ob3 (6) oldalszemle (4) olimpia (8) osztályozó (6) ősz izéi (6) ősz tavasz (3) paks (1) páty (1) phoenix (3) pierluigi collina kupa (5) portré (4) radio v2 (3) rebel svenson (1) régi idők (2) rendszer (1) rft (1) rock (23) ronaldo (1) rorschach (1) rudas (1) sári (3) selejtező (1) sérülés (1) siroki brijeg (2) soha nem felejtjük (1) spanyol (2) sportfoto (9) svéd (3) svédország (2) szavazás (1) szlovákia (2) szolgálati közlemény (4) szolnok (7) szöv.kap. (8) szpk (11) talmácsi (1) thunder (1) triton (3) u19 vb selejtező (5) újratöltve (1) vb 2008 (6) veszprém (2) veszprém open (1) világbajnokság (9) visszaszámlálás (32) vitafórum (2) w.a.s.p (1) ws (3) x3m toto (4) Címkefelhő

Linkblog

Portré: Dennis Sulander

2009.11.02. 18:29 Ford_Prefect_

Eheti riportalanyunk kicsit más, mint az eddigiek. Kívülről érkezett a magyar floorball világába, és mint már az első részletesebb választ igénylő kérdésnél is látni fogjuk: egész máshogy áll hozzá sportunkhoz, mint azt hazánkban megszoktuk. Magyar floorballról, Magyarországról és zuhanyrózsákról egy svéd kapus szemével. Aki válaszol: Dennis Sulander, a Cartoon Heroes friss igazolása.

 

Név: Dennis Sulander
Életkor: 21
Csapat: IBK Cartoon Heroes
Kedvenc sportoló:futball: Olof Mellberg (Olympiacos) Floorball: David Gillek (AIK) és ne felejtsük el...György Liebe (Cartoon Heroes)Kedvenc sport(floorballon kívül): futball
Kedvenc csapat:
AIK, Hide-a-light Mullsjö AIS és természetesen… Cartoon Heroes!
Kedvenc étel: házi készítésű svéd húsgombóc burgonyával
Kedvenc ital:
Víz
Kedvenc film: Katonák voltunk (We were soldiers)
Kedvenc könyv:
Dan Brown: The lost symbol
Kedvenc ország (Svédországon kívül):
Magyarország?
Kedvenc zenekar/előadó: 
Sabaton
Hobby:
Horgászat, golf és síelés.
Mik az álmaid?? Mit szeretnél elérni az életedben?
Elsődleges célom túlélni Karácsonyig anélkül, hogy az éhhalál küszöbére sodornám magam a szörnyű szakácstudományommal. Minden más dolog irreveláns. Ne kérdezzétek, hogy sikerült, de felejtettem már el vizet tenni a tésztához, amikor makarónit főztem/sütöttem. Pizza 1500 forintért kapható a közelben...

Hogy találkoztál először a floorballal?
Nem
igazán emlékszem. Számomra olyan ez, mintha azt kérdeznéd valakitől, mikor találkozott először étellel. Olyan, mintha mindig is tudtam volna mi az a floorball.
Hány éves voltál, mikor először játszottál?
Azthiszem 8 vagy 9 éves voltam, mikor csatlakoztam egy klubhoz, és komolyabban kezdtem játszani, de előtte már rengeteget játszottunk az iskolában szünetekben, iskola után a szabadidőnkben, csak úgy szórakozásból.
Melyik csapatokban játszottál Svédországban, melyik bajnokságban, stb...?
A Hide-a-light Mullsjö AIS csapatában játszottam attól fogva, hogy játszani kezdtem. Azthiszem körülbelül 16 voltam, amikor a junior csapatból az A csapatba vittek, akik a második legmagasabb bajnokságban játszottak akkor Svédországban (division 1). 2008 tavaszán a csapatom megnyerte a division1-et, és feljutott a Svéd Szuperligába (SSL). Sajnos az elmúlt szezon ideje alatt töltöttem a katonai szolgálatomat, így egyáltalán nem tudtam edzeni, ami szükséges lett volna, ezért a Mullsjö kölcsönadott egy division2-es klubnak, az Östra SK-nak. Sajnos Mullsjő csak egy szezont töltött a Szuperligában, és most újra a division 1-ben játszik.

Mi  a legszebb floorballos emléked?
Az első mérkőzésem a Mullsjö A csapatával. Hárman voltunk kapusok a csapatomban, és én voltam a harmadik, új igazolásként. Mindkét kapustársam megsérült az edzésen a meccs előtt, így tudtam, hogy nekem kell védeni. Amikor öltöztem be, annyira ideges voltam, hogy fordítva vettem fel a kapusnadrágomat, és nem vettem észre, amíg valaki nem szólt. A meccsen a mérkőzés legjobbjának jelöltek, szóval azt hiszem, nem volt baj:)

...és a legrosszabb?

Azokat már elfelejtettem.

Mit gondolsz, mik az erősségeid és a gyengéid?
Azt hiszem, nagyon célorientált vagyok, és nem csinálok semmit fél-szívvel. Mindent vagy semmit! A másik oldalról nézve: elég rossz vesztes vagyok.
Miben kell még fejlődnöd? 
Ha van is bármiféle gyengém, öngyilkosság lenne felfedni, de az igazság az, hogy fejlesztenem kell a kommunikációs képességeimet a magyar nyelvben, ez nem titok. =)

Mi hozott Magyarországra?

Sajnálom, de nem mondhatom azt, hogy a floorball. Tanulni jöttem.

Mit mondanak Magyarországról Svédországban?

Alapvetően azt hisszük, hogy itt minden nagyon olcsó, rengeteg sztriptíz bár van, olcsón vehettek röviditalokat és sört mindenhol korhatár nélkül és hogy rengeteg szórakozóhelyetek van. Az összes igaz, kivéve a sztiptíz bárokat, olyanban nem voltam...még =)

Mit gondoltál a magyar floorballról, mielőtt idejöttél?
Nem gondoltam semmit, mert nem tudtam semmit.
Mit mondanak a maygar floorballról a hazádban?
Amikor először mondtam a barátaimnak, hogy itt fogok játszani egy csapatban, kinevettek, és megkérdezték, hogy floorball vagy hokiütőkkel játszanak?
Mit gondolsz a magyar floorballról most?
El fogom mondani a barátaimnak, hogy vannak igazi floorball ütőitek, sőt még palánkjaitok, kapuitok és igazi labdáitok is. Azt is el fogom mondani, hogy az itteni legmagasabb osztály nagyjából beillene division 4 vagy division 5 osztálynak Svédországban. Sok jó egyéni floorball játékosotok van, de sok csapatnak meg kell tanulnia, hogy játszon jobban csapatként, jó taktikával. Azt láttam, hogy a magyar játékosokban megvan a szándék, hogy fejlődjenek és magasabb szintre emeljék a magyar floorballt, szóval úgy gondolom, a következő pár évben a magyar floorball nagy minőségi javulást mutat majd és nagyon gyorsan.
Mit gondolsz az új csapatodról?
Nagyon kedvesek és segítőkészek, és közülök néhányan nagyon jó játékosok. Úgy éreztem, azonnal befogadtak. Azt hiszem, mondhatom azt, hogy tényleg igazi hősök. Most rajtam a sor, hogy megmutassam mit tudok, hogy megnyerhessük a bajnokságot.
Hogy érzed magad Magyarországon?
Kissebb a különbség az otthontól, mint az elindulás előtt gondoltam és elég jól alkalmazkodom. Egy dolog van, amit tényleg nagyon utálok ebben az országban: Miért teszitek az összes zuhanyrózsát olyan alacsonyra, hogy ne tudjak beállni alájuk?!

Legyen hát, ez a végszó. Köszönjük a válaszokat Dennisnek.



36 komment

Címkék: svéd portré floorball ob1

A bejegyzés trackback címe:

https://floorball.blog.hu/api/trackback/id/tr831493699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Croissant 88 2009.11.02. 18:41:35

Jó riport! Zuhanyrózsa :P
Kapusok előre! :D

Lapointe 2009.11.02. 18:52:11

Látom a "Dennis" név nagyon bejön a CH-nak :)

Caddy 2009.11.03. 14:40:30

El fogom mondani a barátaimnak, hogy vannak igazi floorball ütőitek, sőt még palánkjaitok, kapuitok és igazi labdáitok is.

Ez azért kicsit kiábrándító mondat... vagyis inkább az mit hisznek rólunk északon :(

Füfke 2009.11.03. 18:46:18

Azt hiszem azt is nyugodtan elmondhatod a barátaidnak, hogy olyan csapatba igazoltál, ahol hiába játszanak hősök, sajnos bajnokságot sosem fognak nyerni! :)

Croissant 88 2009.11.03. 19:45:19

Sose hittem volna, hogy valaki még nálam is bunkóbb lehet!

No.2 2009.11.03. 20:36:17

Bravó Füfke, igazi seggfej vagy, szerintem ezt is nyugodtan elmondhatja majd otthon! :)

Girnyaú16 2009.11.03. 20:53:48

Mindenesetre azt elmondta, h könnyed győzelmet arattunk az első meccsén ahol játszott:)

Blzboss 2009.11.03. 22:45:40

Aranyos kis interjú. Párszor felnevettem rajta :D

kvazzimodo 2009.11.04. 09:44:45

@Füfke: Ahogy öregszel egyre idiótább leszel! Vagy tényleg igaz, hogy hosszabb idő után mutatkozik meg az ember valódi arca, vagy ez a scinet baromság hülyített meg ennyire. Tényleg jobb, hogy abba hagyod, mert egyelőre amit hozzá tettél a hosszú évek alatt a floorball sporthoz most gyorsan lerombolod.

Kár érte!

micsodal 2009.11.04. 10:53:24

Füfke, tulajdonképpen TE azért hagyod abba, mert nem akarsz tovább süllyedni, égni? (mint bajnokcsapat - hehe - és "ember"...)

crewe31 2009.11.04. 14:24:50

@micsodal: Már megbocsáss de nem hiszem hogy az egész csapatot le kéne szólni hogya csak a Füfkéről van szó.

Füfke 2009.11.05. 09:53:39

Sajnos Kelemen elvtárs te a makacs tényeket, primitív bunkóságoddal próbálod leplezni! Hogy jön ide a ScienNet? Ez egy floorball blog, ahol mindenki elmondhatja véleményét az adott cikkről...mi több azt a szívességet is megteszem, hogy mint egy jövendőmondó megmondom, hogy ezzel a kerettel soha a büdös életben nem lesz a CH felnőtt férfi csapata OB.I-es bajnok. S azt is elmondom neked, hogy miért nem, ha edzőként még nem jöttél volna rá. Azért kedves kvazzimodo, mert 2 sornyi azonos játékstílusú emberrel te menyerhetsz meccseket, de csatát nem. Ugyanis ez a társaság hiába hordoz magában minden évben többet, mint amit mutat, sajnos vízhordók nélkül soha nem fog a csúcsra érni! Lehet ezen megsértődni, de ezek színtiszta makacs tények! Lehet bunkózni a Füzit, totálisan lepereg, mert az élet engem igazol! És nyugodj meg, ne legyél most ideges...az idő majd ezt is szépen beigazolja...

Ez a nagy magyar betegség, hogy a kritikára megsértődünk...ahelyett, hogy...

Bármelyik tényfeltáró cikkemet ajánlom figyelmedre...90%-ban az történik, amiket én mondok. Ezt úgy nevezik, hogy rutin meg az évek, tudod, nekem ez a SZAKMÁM....sportszervező, amit főiskolán oktattak 3 évig! E-mellett születésem óta a sport vesz körül, látom az ok-okozati összefüggéseket, megéltem tündökléseket és bukásokat. Láttam mikor melyik csapatot, sportot mi ront el vagy épp mi röpítt a csúcsra...látom azt is, hogy mi segíthet bizonyos embereknek, csapatoknak, hogy elérjék azt amire vágynak és az hogy őszintén megmondom a véleményemet pedig egyáltalán nem kell hogy egyezzen mások véleményével!

Te is elmondhatod a véleményedet, csakhogy számomra hiteltelen...miért is?

1. A ScienNet fikázásod téged minősít, mert úgy mondasz valamiről véleményt, hogy NEM ISMERED!!!
- én úgye úgy mondtam véleményt a CH-ról, hogy ISMEREM!
- mellesleg én ezt a céget segítő szándékkal ajánlottam minden floorballosnak...

2. Az, hogy máshol játszol és máshol vagy edző az nonszensz dolog a sportban!!! Klubhűtlen vagy a többivel együtt...nincs tekintélyed és nem is lesz soha, hiába is fogadják el ezt a jelenlegi helyzetet játékosaid.

Röviden tömören ennyi...

A floorballt pedig azért hagyom abba 10 év után, mert ami miatt ide menekültem a fociból, az itt is kezdi felütni a fejét és ezzel én nem tudok azonosulni. Nem sírok, nem hódolok be senkinek...inkább odébbállok. Példákat soroljak? Érdekek, mutyik, emberek kihasználása, irigység, gerinctelenség, gyenge vezetés, következetlen ítéletek és napestig sorolhatnám. Amikor idejöttem, egy családias légkör volt...ma már nyoma sincs az egésznek...

micsodal 2009.11.05. 11:30:58

@Füfke: kössz, hogy reagáltál rá, miért "menekülsz" a floorballból. A tényeket egy kicsit most azért elferdítetted, mert állandóan sírsz, hisztizel!
A példáid viszont mind igazak! A család pedig egy csöppet felduzzadt, és ez csak jó a sportág szempontjából.

Füfke 2009.11.05. 12:50:10

A-a te összekevered a fogalmakat...

Hisztizek azért, hogy ez a sportág ne kurvuljon el...

Sírok, azért, hogy önerőből megszervezett MK döntő miatt 6 hónapja nem fizet a szövetség, pedig a most támadók oly boldogan ettek-ittak korlátlanul...

Nyavajgok azért, hogy van egy alapjaiban jobb sorsot érdemlő sportágunk...

Te ezeket a szavakat használod, én meg azt, hogy ez egy magányos farkas üvöltése az éterbe...ahonnan sajnos nem jön válasz!

De amennyiben a kedves blogíró felkér.....írok egy 10 évet lezáró tényfeltáró cikket, aztán csendben elköszönök...és odébbállok.

micsodal 2009.11.05. 13:17:46

Várjuk a cikket!!!

Mikor odébbállsz, a kengurudat nehogy itt felejtsd... ;)

Füfke 2009.11.05. 13:27:14

Nyugi, egészen biztos lehetsz benne, hogy a kenguruval együtt rólam is hallasz majd! :)

Sőt a nevemmel már a hétvégi SztárralSzemben-ben is találkozhatsz! Igaz a külső mást takar :)

pavel61 2009.11.05. 21:12:00

Miért nem megy ez a csávó vissza svéd kurva anyjába! Hokiütővel játszunk? Meg palánkunk is van?
Az amcsik kérdezték egy ismerősömtől 70-es években, hogy ismeri-e a banánt. Hát ez épp olyan egyszerű gyerek, mint azok!
Mit szólna, ha megkérdezném tőle, hogy a svédek a vizilabdát vízben játszák-e?

Jégkoromg 2009.11.05. 22:48:34

Örömmel értesültem, arról, hogy a floorball hazájából került hozzánk egy kiváló kapus.
A nyilatkozata nem egészen szinpatikus, kicsit lekezelő, biztos van mire. Bár akkor is illene kicsit udvariasabbnak lenni, igaza van Zolinak a vízilabda hasonlatával.
mindenesetre kíváncsi lennék, hogy hanyadik számú kapusa volt a MULLSJÖ csapatának, illetve például arra, hogy az elit ligás évben hányszor állt, térdelt a kapuban?
Ezt nem rossz indulatból kérdem, legalább is nem rosszabb a kérdés szándéka, mint a nyilatkozat egyes ránk vonatkozó kitétele.
(kérdéseim némileg plátóiak, mivel konkrét ismereteim vannak a válaszokat illetően)
Bocs, de én is nehezen viselem, ha a nemzeti öntudatot bántó dolgokat olvaso, legyen az bármely nemzetre vonatkozó.

Jégkoromg 2009.11.05. 22:52:44

@Jégkoromg: KIMARADT: Bocs, hogy a témához és nem a Füfke kontra Többiek meccshez szóltam:)))))

Ford_Prefect_ 2009.11.06. 01:55:51

Nem szeretnék komolyabb vitába szállni, de egy dolgot nem igazán értek: Miért ő a hülye és egyszerű, ha az ismeretségi körében ennyit tudnak a magyar floorballról? Vegyük nemzeti sérelemnek azt, hogy idejött Svédországból, és őszintén válaszolt a kérdésekre, amiből az jött le egyértelműen, hogy egy átlag svéd floorballt ismerő ember annyit tud rólunk, mint mi a namíbiai jégkorongról (mert van...).
Szerintem nagyon is tanulságos válaszokat kaptunk a kérdéseinkre. Sokkal értékesebb így ez a riport, mintha kaptunk volna pár udvarias sablonválaszt.

Girnyaú16 2009.11.08. 22:19:34

@pavel61: jól vigyázz miket mondasz Zoli! Kurvaanyázás megfontolt szándékkal nem szép dolog!!! Azt se tudod kicsoda, de azért, mert leírta, hogy mit látnak Svédországban az itteni floorballról rögtön nekiesel. Nevetségessé teszed magadat. Hagyd csak békén, és legközelebb azért anyázz, mert a szemeteket is kivédi majd tavasszal. Remélem a riposztod az lesz, hogy most simán vertetek minket, és tavasszal sem lehet gondotok, azaz szokás szerint lebecsülöd, semmibe veszed majd az ellenfeled.

És bár személyesen már válaszoltam, íme Bélabá kérdéseire az az infó amit én tudok: elitligás évben katona volt, ezért nem edzett eleget, ezért nem játszott. Előtte rendszeresen, a két kapusban benne volt akik felvitték őket az elitbe.

Utolsó szó jogán pedig: biztosan nem bántani akart minket. Elmondta nekünk, hogy nagyon nagyot csalódott pozitívan. Arról, hogy kint mit gondolnak az itteni helyzetről nem hiszem, hogy ő tehet.

pavel61 2009.11.08. 23:08:46

Nehogy már nekem kelljen szégyenkezni, mikor ő állapította meg, hogy palánkunk is van!
Amúgy nem szartunk be a gyerektől. Úgy hallom nem nagy ász.

pavel61 2009.11.08. 23:09:59

Mondjuk, ha a magyar internetes oldalakat, vagy akár az IFF-ét megnézi, talán tudott volna tájékozódni!

Croissant 88 2009.11.08. 23:54:23

Dennis, ha olvasod még ezt a szart:

Az otthoniaknak majd mondd el azt is, hogy itt, nálunk ez a sport tele van bunkó parasztokkal, akik miatt nem halad előre semmi. Mondd el azt is, hogy ne igazoljon ide senki, mert nem tűrjük el az idegenlégiósokat. És mondd el azt is, hogy természetesen mi itt mindent, az utolsó hálócsomózásig tudunk a svéd, vagy akármelyik külföldi floorball és minden egyéb ligáról, kupáról, bajnokságról.

Remélem Dennis is, és mindenki más is megérti, hogy mit írtam most le.

Floorballer 2009.11.09. 00:17:51

Először is örülök, hogy újra kezd nőni a kommentek száma, azaz a regisztrálás 5 másodperces akadályának leküzdése elsősorban motiváció hiányából fakadt. A legnagyobb motivációs erő persze nem változott, de sebaj...

Mielőtt még eldurvulnánk, kérvényezném a túlreagálás túlreagálásának túlreagálását kissé mérsékeltebb mederbe terelgetni. :)

mckislany 2009.11.10. 10:37:48

Eddig nem olvastam el a kommenteket, most sem kellett volna.
A Füfke vonalhoz nem teszek hozzá semmit, igazságtartalmát elfogadom, bár azért nem nevezném spanyol viasznak.

Pavel tőled mondjuk ezt nem vártam, mondjuk nem is kifejezetten érdekel, hogy kit küldenél vissza a milyen kurva anyjába. Azt hiszem leírták már előttem, hogy ő csak válaszolt a kérdésekre. Nyilván, ha te almát kérsz a piacon, és körtét adnak, akkor a körte a hülye!

A legjobban az bánt, hogy ha ez a srác visszamegy (a svéd kurva anyjába), akkor azt fogja elmesélni, hogy csak idióta, egymást gyilkoló csapatokkal, és vezetőkkel találkozott.
Esetleg Pavel, hívd vissza a régi topflooros kapusodat, hogy mint Baján volt a Top Floor - Krokodilok döntő, és a krokodilokban játszó finn Juha háromszor hülyét csinált belőle, amikor negyedszer futott el előtte labda nélkül, nemes egyszerűséggel fölállt, és keresztberúgta a pályán a gyereket. Dennis ugyan kapus, így nehezebb dolga lesz, de biztos vagyok benne, hogyki tud találni valamit, esetleg majd meccs után az öltözőfolyosón rúg bele egy nagyot... ki tudja?

Persze nyilván ez teljesen rendben van, HISZEN EZ A SPORT!!!, az hogy őt kint, mielőtt idejött, mivel heccelték a haverjai, na az valóban a magyar öntudatba gázolt bele!

Ő most itt van, és ahelyett, hogy profitálnánk belőle, jól belerúgunk hármat. Gratulálok... MAGYARORSZÁG! (lehet, hogy ők ezzel a floorball-hokiütő dologgal csak a szellemi színvonalat akarták ábrázolni... úgy érzem, sikerült!)

üdv, L.Gy.

Dennis!
Never care stupid people from here full of grudge and envy. It does not even worht translating these posts for you.

mckislany 2009.11.10. 10:59:36

Mellesleg pedig én ismerem őt, ti nem, és bátran állítom, hogy bármit is válaszolt a kérdésekre, biztos, hogy nem akarta bántani se Magyarországot, se a magyar floorballt. Sokkal inkább viccnek szánta.
Ez az ő hazájában elmegy viccnek, itthon ugranak rá. Ha ez a probléma, én tartom a hátam helyette!

pavel61 2009.11.10. 16:42:09

Azért egyet nem értek. Ha én, mint első ligás sztárjátékos külföldre megyek, akkor tájékozódom és ha a magyar csapatok a finn 5. ligának felenek meg, akkor legalább nem annak a közepére megyek játszani, hanem mondjuk a dobogósokhoz.
Én legalábbis ezt tenném.

Croissant 88 2009.11.10. 19:31:03

Szóval innen fúj a szél, gratulálok!

pavel61 2009.11.10. 21:33:06

Amúgy azt a cseh gyereket sem értettem a WS-bwn. Bohócnak jött?

mckislany 2009.11.10. 21:58:32

Kíváncsi vagyok, ha az Aresról beszéltek volna így,amikor épp a másodosztályban vitézkedett, mennyire nyílt volna ki a bicska a zsebedben...

Corvus Corax 2009.11.11. 01:10:31

Hát nem tudom én speciel semmi sértőt nem éreztem ebben az interjúban... teljesen szimpatikus az arc.
Egy kapusnak meg épp az a kihívás, ha nem a liga legerősebb csapatához megy védeni, hehe:)

Floorballer 2009.11.11. 01:34:24

Szerintem volt érdemi része is ennek, csak tényleg maradjunk meg a kulturált keretek közt, és ne kezdjünk személyeskedni, mert nem akarok beletörölni, viszont tartsuk szem előtt, hogy napi vagy 100 klikket kapunk kívülről is, jelenleg ez az oldal az első számú megjelenése kifele a floorballnak... És örülök, hogy újra vannak kommentek.:)

Meg is ütköztem egy pillanatra, hogy Gyuri nem olvasta őket eddig. :)

Amúgy tényleg érdekes, hogy kint mit gondolnak rólunk, és mindegy mit értünk a kint alatt: Spanyolország, Anglia, Kanada, USA, Mexikó, akármi... Engem valahol inkább egyrészt büszkeséggel tölt el ilyenkor - pedig ha valakiben nem dübörög a nemzeti öntudat, akkor az én vagyok -, hogy "higgyetek amit akartok, meglepődnétek ha látnátok mi az igazság...", a másik oldalon meg elszomorít, hogy mennyivel előrébb tarthatnánk mindenben, ha más lenne a mentalitás...

Floorballer 2009.11.11. 01:43:57

@Floorballer: Kiegészítés: egyáltalán nem mindig negatívakat gondolnak. Az amik pl. elképesztően tisztelik - és kicsit túl is misztifikálják - az oroszokat, és csodálják a kelet-európai oktatást!!! Az összkép érdekes.
süti beállítások módosítása